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MyStampに関するご質問、ご要望、不具合のご報告は、以下のメールアドレスまでお気軽にお問い合わせください。

メールアドレス: info@monello.jp

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よくあるご質問

Frequently Asked Questions

Q: スタンプの作成方法がわかりません

A: アプリを起動し、画像を選択またはカメラで撮影してから、お好みのスタイルを選んで「生成」ボタンをタップしてください。

Q: How do I create stamps?

A: Launch the app, select an image or take a photo with the camera, then choose your preferred style and tap the "Generate" button.

Q: 作成したスタンプはどこに保存されますか?

A: 生成されたスタンプは、アプリ内のギャラリーに保存されます。また、カメラロールに保存することも可能です。

Q: Where are created stamps saved?

A: Generated stamps are saved in the app's gallery. You can also save them to your camera roll.

Q: スタンプを非公開にするには?

A: ギャラリーから該当スタンプを選択し、そのスタンプのボタンの非公開のボタンを押してください。

Q: How do I make stamps private?

A: Select the stamp from the gallery and press the private button on that stamp's button.

フィードバック

MyStampをより良いアプリにするため、皆様のご意見をお聞かせください。 新機能のリクエストや改善のご提案も歓迎いたします。

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